söndag 29 januari 2012

Att börja blogga

Jag följer en hel del bloggar, både sådana som jag känner privat och sådana som "bara" är allmänt kända.
Okej, jag kan redan nu erkänna: jag är inte känd på något vis. Är inte politiskt aktiv, inte elitutövare i någon sport, åker inte på turné för att jag sjunger som en gud, är inte översnygg och därför gör glassiga fotomodelljobb på exotiska plater, är inte gift/sambo/nära släkt med någon kändis, är ingen guru på kost & motion och har heller inget obegränsat bankkonto. Ganska medel-Svensson med andra ord. Vad jag har är en sjukt torr humor och en massa galna människor runt mig (inte galna i bemärkelsen att de bör ha tröja med långa ärmar och sitta i ett madrasserat rum, utan bara galet härliga).
Hur man lägger in foto och dylikt har jag inte en susning om, men jag lär mig väl på vägen. Sån är jag nämligen; blunda och hoppa. Det brukar fixa sig...
Välkomna att läsa lite grann om mina tankar, funderingar och vad som händer mig och de runt omkring mig i mitt (för det mesta) merry liv!

1 kommentar:

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar :)