torsdag 1 mars 2012

Målbild 2

Skrattade gott åt alla kommentarer! Tack söta ni, det är så kul att få feed back på det jag skriver. Tips och trix på träning och att hålla sig i form tar jag tacksamt emot.

Och alla ni som kände igen er själva på bilden - sorry att jag inte bad om lov att visa er kropp på bloggen. Fast pluspoäng till Helena som kände igen att det var Perellis kropp på bilden. Och extra plus om det stämmer att man för att få hennes kropp bara behöver läsa boken, inte utföra övningarna i den. Me like! :)

Här är jag och mina gal-pals när vi bara chillar lite hemma:


Nu tänker jag Målbild igen. För min del alltså.
(bild lånad från Victoria´s Secret)

6 kommentarer:

  1. Bra att du kallar det målbild och inte vision ;-) !

    SvaraRadera
  2. Jag sa till dig att du inte fick visa bilden på oss från tjejträffen !! ;)

    SvaraRadera
  3. Haha - bra Eva ! Jag tänkte detsamma ;-)!

    SvaraRadera
  4. Umm I think its about time for more "målbild" fotos. HaHa

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar :)